رژیم لاغری سریع با جو

رژیم لاغری 8 روزه با جو پرک

روز اول رژیم لاغری:

صبحانه: يك پيمانه برنج رو بجوشونيد و بذارين حسابي غليظ بشه. اب برنج رو بريزين توي ليوان. با يك ق عسل و كمي دارچين ميل كنيد. ميتونين گرم يا سرد نوش جان كنيد. فقط روز اول صبحونش اينطوريه تا دستگاه گوارش اماده بشه.

نهار: جو پرك اب پز + سيب سبز تازه خرد يا رنده شده. سيب رو ميتونين با خود جو هم بپزين اما بد مزه ميشه.+ نوك ق چ دارچين و يك ق چ عسل. اگر و فقط اگر سير نشدين ميتونين يك كاسه ماست كم چرب كنارش ميل كنيد.

عصرونه: چاي سبز يا گياهي نيم تا يك ساعت بعد كوكتل جو: نصف يك عدد موز+١ عدد سيب+ ١ ق غ جو پرك ريز +١ ق چ عسل بريزين توي مخلوط كن و نصف استكان شير كم چرب بريزين و نوش جان كنيد. ميتونين يخ هم بهش اضافه كنيد.

شام: شام هم شبيه نهار ميتونه سرو بشه اما بدون ماست + ٢ عدد گردو بعد از يك ساعت هم ميتونين چاي گياهي بخورين.

روز دوم رژیم لاغری:

صبحانه: كوكتل جو يا جو اب پز كه ميتونين توي قابلمه چند عدد مويز،برگه خرد شده زردالو، يا كشمش بريزين و و بعد از پخت روش ١ قاشق غذاخوری عسل بريزين و گردو خرد شده بپاشين روش.

نهار: جو پرك پخته شده با هويج يا كرفس يا هر دو كه ميتونه به شكل سوپ درست بشه.

عصرونه: كوكتل توت فرنگي يخ زده يا غير يخ + ١ قاشق غذاخوری جو پرك ريز + ١ قاشق چایخوری عسل بريزين توي مخلوط كن و نوش جان کنید .

شام: مثل ديروز

روز سوم رژیم لاغری :

صبحونه : مثل ديروز

نهار: جو پرك اب پز + ١ عدد گوجه و ١ عدد خيار و كمي كرفس بون نمك با كمي نعنا خشك كه هم ميتونين به شكل سالاد هم سوپ مصرف كنيد.بدون نمك بدون ليمو

عصرونه: كوكتل كيوي+ ١ قاشق چایخوری عسل+ ١ قاشق غذاخوری جو پرك ريز+ سيب يا خيار

شام : مثل ديروز

روز چهارم: صبحونه عصرونه و شام: مثل ديروز

نهار: جو پرك پخته شده با كمي گوجه و نعنا خشك با ١ قاشق غذاخوری روغن زيتون بدون نمك بدون ليمو

روز پنجم روز استراحته: يعني بعد از چهار روز بايد يه روز به بدنتون استراحت بدين.صبح يه روز سبك رو شروع كنيد و عصر حدوداي ساعت ٤:٣٠-٥ يه قهوه مشتي با شكلات تلخ بزنين. اما غذاي سنگين نبايد توي روز پنجم ميل بشه.

چهار روز بعدي دقيقا مثل چهار روز قبليه. اين رژيم نبايد بيشتر از دو دوره چهار روزه پشت سر هم ادامه دار بشه. فقط همين ٨ روز. هر دو تا دو و نيم ماه يكبار ميتونه تكرار بشه. فاصله نبايد كمتر بشه. كسانيكه مشكلشون سر يكي دو كيلو اضافه وزنه ميتونن دو روز در هفته اين رژيم رو به انتخاب خودشو بگيرن. اين رژيم اميدا براي افراد ديابتي،تيروئيدي،مشكلات قلبي،زنان حامله و روزه داران ممنوعه. تاكيد ميكنم در سلامت كامل بايد باشيد. ورزشكارها از هم ميتونن همين رژيم رو استفاده كنن. از ليمو براي تركيب نميتونين استفاده كنيد چون ما نياز داريم تا حجم معده رو با جو پر كنيم و پر نگه داريم اما ليمو باعث تخريك اسيد معده ميشه و هم زودتر گرسنه ميشين هم معده اذيت ميشه. از مقدار خيلي كم ليمو فقط ميتونين توي اب هاي سم زدا بهره ببرين.

برای دریافت مطالب مفید به کانال تلگرام ما بپیوندید .
Telegram channel : @royaye_ma

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *